.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس:
۱۰ شهر غرب استان مازندران دارای تنش آبی است
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: ۱۰ شهر منطقه دارای تنش آبی است و به روستای کریم آباد با تانکر آبرسانی می شود.
۱۰ شهر غرب استان مازندران دارای تنش آبی است

به گزارش شمال نیوز، سید شمس الدین حسینی عصر پنجشنبه در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری اقتصاد را دغدغه اصلی در کشور و استان بیان کرد و گفت: رشد اقتصادی ایران در دهه ۹۰ کمتر از یک درصد بوده و رشد سرمایه گذاری منفی شده است.

 

وی با اظهار اینکه حجم سرمایه گذاری در کشور اندک است، گفت: برای توسعه مناطق باید مازندران و کشور آباد شود از این رو باید سیاست‌ها و رویکردهای ملی و منطقه‌ای مشخص باشد.

 

وی با بیان اینکه هرچند در حوزه کسب وکار اتفاقاتی رخ داده است، تصریح کرد: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم نگاهی ویژه ای به کسب و کار داشته است و با اصلاح مواد یک و هفت قانون اصل ۴۴ و قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار میل به سرمایه گذاری افزایش یافته است.

 

حسینی با عنوان اینکه اگر مدیری در شرایط معین از صدور مجوز خودداری کند، مجرم شناخته می‌شود، گفت: مدیران تنها مجوزی را می‌توانند درخواست کنند که در سامانه کسب وکار بارگذاری شده باشد و غیر از آن تخلف می‌شود.

 

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مجوز کنسرسیوم ساخت آزادراه ساحلی چالوس - رامسر صادر شده است، گفت: این پروژه به زودی عملیاتی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در حوزه تأمین آب شرب شهرها دچار مشکل هستیم، گفت: ۱۰ شهر حوزه انتخابیه دارای تنش آبی هستند و روستای کریم آباد با تانکر آبرسانی می‌شود و خرم آباد در لب ساحل از بی آبی می سوزد./ مهز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.